dilluns, 21 de desembre de 2015

El ritme de l’ADEPG



Feia dies que ho intuïa però encara no ho havia pogut constatar; no vaig poder assistir, per un contratemps inesperat, a la cloenda del 1r. Congrés que van organitzar les Dones d’Empresa de ADEPG. En conseqüència de la frustració produïda per aquest petit contratemps vaig adonar-me'n de la certesa d’unes paraules que vaig escoltar temps enrere: “Si pots seguir-ne el ritme, l’ADEPG t’enganxa”.

Fa, gairebé, un any  que vaig tenir l’honor de ser proposada per formar part de la junta directiva, a més, de ser nomenada cònsol a el Vendrell. He de dir, que tot aquets espai de temps ha sigut molt engrescador. Per això, deixin-me que aprofiti aquestes ratlles per fer-los arribar el meu agraïment. He aprés molt al costat de persones tant expertes, cadascuna des del seu àmbit particular, alhora els agraeixo fer-me sentir tant acollida. Les associacions, al cap i a la fi, són una munió de persones amb un mateix objectiu. Això és l’ADEPG, ( l’Associació d’Empresaris del Penedès i el Garraf ).

En el transcurs d’aquest temps he tingut la sort de participar activament en moltes, moltíssimes propostes, tant al Baix Penedès, com de fora. Les quals m’han donat la oportunitat de viure l’associació com no ho havia fet abans. La meva empresa AloyShop és associada des de fa anys. Per això, com tot associat, hem gaudit dels seus avantatges, i de l’alta qualitat de les seves propostes, però també és cert que molt esporàdicament. Els veiem propers, però allunyats alhora.

En conseqüència, no ha sigut fins la meva participació activa, que he pogut constatar l’impressionant treball de rerefons i el mestratge que demostren cada dia, assolint uns nivells de qualitat envejables, malgrat els temps que corren. Tot plegat, d’una manera independent, afrontant reptes, sense presa, sense pausa, de l’empresa pel empresari, i res més.

Alguns de vostès, si em llegeixen, tenen un negoci, empresa, o senzillament viuen al Baix Penedès podran pensar que escric aquestes quatre ratlles per seduir-los a fer un cop d’ull a una de les associacions més grans, en el seu format, del territori català.
Doncs sí, perquè els haig d’enganyar, m’agradaria trobar més empresaris i autònoms del Baix Penedès en les accions i propostes que organitza l’associació. És un sentiment lògic el de voler compartir amb els col·legues de territori un gaudir, però malgrat aquest sentiment, trec pit i els dic no. “No vulguin fer-li un cop d’ull a ADEPG els ho dic, no ho facin”.

No, no s’interessin pels avantatges que podrien gaudir, del la infinitat de descomptes que se’ls oferiria, de l’oportunitat de col·laboració entre les més de nou-centes empreses associades en tot l’àmbit del Gran Penedès. Com també els dic, que no, no s’interessin pels cursos de la seva escola de negocis, EDE, homologats per la Universitat de Vic. O de les píndoles informatives. Ni per tants i tants actes; accions a favor de l’empresa i el seus emprenedors.

Per això reitero la meva advertència. No ho facin, sinó volen ser atrapats per una associació que des de l’excel·lència t’enganxa. Perquè quan trenques amb vells paradigmes, treus el cap del teu dia a dia, esculls allò que t’interessa, apliques el coneixement que et proporcionen, veus els resultats en el teu creixement personal, o apliques els coneixements a la teva empresa, et veus satisfactòriament recompensat.

Res m’agradaria més que compartir dins l’associació objectius amb tots vostès, però em veig obligada a advertir-los que corren un risc, són tantes les avantatges que l’ADEPG t’enganxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada